Aripioare picante KFC | Pui ca la KFC

Ingrediente :
12 aripioare (aprox 800 gr)
1 ou
250 ml lapte
1 cana faina
3 lingurite chili pudra
1/2 lingurita +1 varf lingurita usturoi granulat
1 lingurita vegeta
1 1/2 lingurita sare

Preparare :
   1. Aripioarele se taie in cele 3 bucati, iar varfurile se arunca. Se spala bine si se pun intr-o oala. Se acopera cu 2 cani de apa rece in care am dizolvat 1/2 lingurita usturoi granulat, 1 lingurita vegeta si 1 lingurita sare. Se lasa la frigider cca 2-4 ore.
   2. Se pune oala pe foc si se fierb aripioarele pentru 10 minute din momentul in care apa incepe sa fiarba. Se scurg apoi de apa si dupa ce se racoresc un pic se absorb bine cu servetele de bucatarie.
   3. Intr-un bol bateti oul, apoi adaugati laptele si omogenizati bine.
   4. In alt bol/cutie cu capac amestecati faina cu chili, 1/2 lingurita sare si 1 varf lingurita usturoi granulat. Amestecati bine.
   5. Treceti fiecare aripioara prin amestecul de faina, apoi prin cel de lapte si iar prin amestecul de faina.
      * aripioarele le-am pus neinghesuite in cutia cu faina, am acoperit-o cu capacul si apoi am scuturat-o pana aripioarele s-au acoperit bine; smecherie de la Mara zambet
   6. Am incins bine de tot o sticla de ulei intr-o tigaie adanca. Am pus cate 6 aripioare o data in sita speciala pe care o are tigaia pentru prajit si le-am scufundat in baia de ulei pentru fix 3 minute. Le-am scos pe o farfurie cu servetele sa absoarba grasimea.
      * uleiul trebuie sa fie bine incins, verificati-l inainte de a pune aripioarele la prajit; ca sa-l verific eu am presarat putina faina in el si cand a sfarait puternic am stiu ca e ok
   7. Lasati aripioarele la racit macar 10 minute. Se servesc caldute sau reci. Raman crocante cca 2-3 ore dupa ce au fost preparate.


Postări populare