Bruschette

Ingrediente :
    * O rosie
    * 4 felii de pâine
    * Busuioc, pătrunjel
    * 1 cătel de usturoi
    * O lingură de ulei de măsline extravirgin
    * Câteva felii de cascaval afumat


Am avut o pâine neagră cu seminte si fâsii de morcov în ea. Am stropit-o cu ulei de măsline si am băgat-o la cuptor pentru 5 minute.

Rosia am tăiat-o cubulete si am amestecat-o cu busuioc si pătrunjel. Dacă nu aveti plante proaspete, verzi puteti folosi uscate, eu asa am făcut.

Am ales un cascaval afumat pentru aroma deosebită. Dacă nu vă place, puteti folosi cascaval simplu sau mozzarela.

După ce s-a prăjit pâinea, am frecat-o bine de tot cu cătelul de usturoi. Pe fiecare felie am pus câte o lingură de rosie si două feliute de cascaval.

Încă 5 minute la cuptor si gata soiul meu de bruschette. Vă recomand. Poftă bună.

via: http://www.ebucataria.ro/

Postări populare