Mamaliguta prajita cu sos rosu

Niciodată nu arunc mămăliga ce rămâne de la o masă. Îmi place foarte mult s-o prăjesc a doua zi si s-o bag în diverse combinatii, mai mult sau mai putin simple. De data asta, m-am gândit eu să-i fac un sos si să o împrietenesc cu brânză de oaie si cârnat afumat. Si bună combinație am făcut.

Ingrediente :
    * 2-3 felii de mămăligă
    * 1 cârnat afumat
    * 50 g brânză de oaie
    * 2-3 căței de usturoi
    * 2-3 linguri de suc de roșii (de casă, de preferat)
    * 1 lingură de cimbru tocat mărunt (verde, de preferat - eu n-am avut)
    * 1 linguriță rasă de chimen
    * 50 ml vin alb sec
    * câteva boabe de piper roșu și de piper negru
    * 1 linguriță de ulei

Rețetă :
Am pus usturoiul zdrobit la călit în lingurița de ulei. 


După care am adăugat vinul. 


Am lăsat să dea în clocot, apoi să scadă un pic. si am pus sucul de roșii.


L-am lăsat să dea în clocot, după care am pus condimentele măcinate. 


După care l-am lăsat să clocotească încet până s-a îngroșat. Am uns apoi tigaia-grill cu puțin ulei și am pus cârnatul si feliile de mămăligă. Pe toate părtile.

La final, am pus sos peste feliile de mămăligă. Apoi brânza rasă și peste ea cârnatul tăiat felii. 


Mi-a luat cu totul vreo 10 minute. Poftă bună :)
via: http://www.ebucataria.ro/

Postări populare