Penne cu TON

Ingrediente (pentru 2 porții) :

    * 300 gr paste (eu am folosit penne rigate)
    * 250 gr ton (din conservă, vă recomand să folosiți Rio)
    * 500 ml pastă de roșii
    * 5 căței de usturoi
    * 2 lingurițe de oregano uscat
    * 2 linguri de ulei de măsline rafinat (deci nu extravirgin)
    * 2 linguri de parmezan ras (eu am folosit grana padano)
    * sare, piper

Mai întâi, am pus într-o oală cam 700 ml de apă la fiert, cu putină sare. Când a dat în clocot, am pus pastele si le-am lăsat să fiarbă 10 minute. Pe pachet scria 11 minute, dar mie îmi plac un pic mai tari, "al dente", așa că le-am lăsat mai putin.

În cele 11 minute, am tăiat căteii de usturoi feliuțe. Puteti pune mai multi sau mai putini, în functie de cât de mult vă place usturoiul.

Apoi i-am pus la călit în două linguri de ulei de măsline.
N-am stat să se rumenească. După ce usturoiul s-a înmuiat, am pus tonul (am scurs zeama, am pus doar carnea peștelui)

Am amestecat bine apoi am pus pasta de rosii si oregano. Trebuie musai pusă o pastă groasă si nu suc de rosii, care-i prea apos.

Am lăsat la fiert 8 minute (cam atât mai aveau pastele de fiert)

Când pastele s-au făcut, le-am scurs, dar nu le-am spălat (pastele fierte nu se spală).

Am pus peste ele sosul, am amestecat bine de tot cu o lingură de lemn, apoi am pus paste în farfurie, iar peste ele am pus o lingură bună de grana padana rasă.

Pofta buna ! :-)

via : http://www.ebucataria.ro/

Postări populare