Vitel cu sos Brie

Vitel cu sos Brie e o retetă care, efectiv, se face în mai putin de 10 minute. Numai uitati cât e de simplă (iar gustul e spectaculos) :

Ingrediente (pentru o porție) :

    * 250 gr carne de vițel (antricot de mânzat; dacă nu găsiți, puteți folosi vrăbioare de mânzat, adică partea dintre coaste și coadă)
    * 100 gr smântână dulce
    * 125 gr brânză Brie
    * sare, piper

Să stabilim de la bun început: în ciuda faptului că foloseste o brânză de soi, reteta asta e foarte ieftină. Mai exact, brânza Brie costă în jur de 6 lei. In total, ingredientele costa cam 15 lei.

Mai întâi, am masat usor, cu degetele, vrăbioarele de vitel (că n-am găsit antricot).

Apoi am desfăcut brânza Brie :


Într-o tigaie antiaderentă, la foc moderat, am pus smântâna dulce.În ea am adăugat brânza, în bucătele mai mici si am amestecat într-una până s-au topit bucătile de brânză.


Între timp, am pus în tigaia grill, unsă cu un strop de ulei, bucătile de carne. Le-am lăsat câte 3 minute pe o parte, până au prins culoare până spre mijlocul bucătii. Nu am vrut sa le usuc. Dacă vă plac mai făcute, le lăs
ati mai mult. Apoi le-am întors.


Când au fost gata, le-am dat cu sare si piper si am pus sosul peste ele.


Asta e tot. Se poate mai simplu ?  Poftă bună :)
via: http://www.ebucataria.ro/

Postări populare