Baci di San Valentino | Deserturi

Baci di San Valentino

Pentru ca se apropie ziua indragostitilor, m-am gindit sa postez bombonele de ciocolata, pe care le-am facut anul trecut. Chiar daca ingrasa, un mic sacrificiu in numele dragostei, nu strica...
Purcedem la confectionarea individelor.


Ingrediente:
•250 g de napolitane cu cacao
•200 g de alune macinate
•400 g de nutella
•alune intregi
•400 g de ciocolata amaruie

Mod de preparare:
Punem in robot napolitanele si le invirtim pina se fac faina

Adaugam nutella (atentie o puneti asa dura cum este, sa nu cumva sa o incalziti, ca dupa aia aveti probleme la amestecat), adaugam si alunele macinate, dupa care purcedem la framinatarea asa zisului aluat.

La inceput am incercat cu lingura, apoi am bagat frumusel minuta in compozitie si am amestecat bine, bine de tot.

Bagam compozitia la frigider pentru circa jumatate de ora, ca sa se intareasca, altfel vom avea de furca, la prepararea bilutelor, eu am pus-o la congelator pentru cinci minute. Cind a expirat timpul, trecem la formarea bilutelor.
Dupa ce am terminat compozitia, bagam bilutele din nou la frigider, pentru ca nutella tinde sa se inmoaie de la caldura miinilor si le lasam la rece pentru cca 10 minute. Punem la topit ciocolata in baie de aburi, scoatem bilele de la frigider si le asezam cite o aluna in cap sau pe cap, cum doreste fiecare

Luam cu furculita cite o biluta si o tinem deasupra vasului cu ciocolata topita, iar cu o lingurita turnam ciocolata peste ea, dupa care o asezam pe hirtie de copt, asta ca sa nu se lipeasca ciocolata.
Aveti grija cind turnati ciocolata, ca ramine destul de multa pe bilute, eu le-am mai "periat" un pic... Mi-au iesit 25 de bucati, pentru ca am folosit doar jumatate din ingrediente.
Cer scuze pentru calitatea pozelor, deh, sint de pe vremea cind eram incepatoare.

Dedic aceste bomboane ciocolatoase, descoperite pe un site italian, la toate persoanele indragostite.









Postări populare