Ciuperci la grill

Ingrediente

    1 kg ciupeci grill mix
    200 gr cascaval
    50 gr unt
    1 ceapa rosie
    50 gr branza de oaie
    o paine prajita


Mod de preparare
Am curatat ciupercile, le-am spalat si le-am pus la stors. Intre timp am dat prin razatoare cascavalul si separat branza de oaie. Am uns o tavita consistent cu unt, dupa care am aranjat ciupercile una langa alta (noi am facut ciupercile la microunde, pe program grill intr-o tavita mai mica de inox sa intre in microunde si am copt in doua reprize) dupa care in fiecare ciuperca am pus cate un cubulet de unt si peste, cascaval cat intra.

Am pus ciupercile la grill in jur de 14 minute, la jumatatea timpului am scos tavita din cuptor si am intepat crusta de cascaval pentru a iesi untul deasupra. Bagam din nou in cuptor restul timpului.

La final le-am scos pe platou, le-am presarat cu branza de oaie, si langa am pus paine prajita peste care am adaugat untul topit din tavita, iar peste branza rasa. Langa ciuperci taiem si o ceapa rosie.

Postări populare